Gwarancja

Jeżeli masz problem z przedmiotem zakupionym w naszym sklepie możesz skorzystać z udzielonej gwarancji.

 

  • Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt pod adresem e-mail: serwis@laptopshop.pl
  • Przesyłka z reklamowanym towarem musi zawierać kartę gwarancyjną
  • Przesyłka z reklamowanym towarem musi zawierać kartę reklamacyjną (karta reklamacyjna przesyłana jest mailem w odpowiedzi na zgłoszoną reklamację)
  • Jedynym warunkiem skorzystania z możliwości zwrotu jest dostarczenie do naszego sklepu produktów w nienaruszonym stanie

 

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij